ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

TO MALAYSIAKINI EDITOR.(KEPADA MALAYSIAKINI EDITOR)

SAYA ADA MENGHANTAR SESUATU UNTUK ANDA KOMEN DAN MUNGKIN SIARKAN,ANDA MENGAKU ANDA ADALAH SUARA RAKYAT BIASA,SEMUA BERHAK UNTUK MENGELUARKAN PENDAPAT..

ADAKAH ANDA BETUL SUARA RAKYAT BIASA SEPERTI SAYA??

ANDA MENGECAM BN KERANA TIDAK MENYEBARKAN BERITA YANG BENAR, APA YANG SAYA TEMUI DI DALAM YOUR TUBE ADALAH PERKARA YANG BENAR.KENAPA TIADA TINDAKAN??

ADAKAH ANDA JUGA SEPERTI MEREKA ?

SILA LIHAT KEBENARAN INI

http://www.youtube.com/watch?v=qR0zqkRm9zA

APAKAH TINDAKAN MALAYSIAKINI ??

ADAKAH HANYA MENCERITAKAN TENTANG APA YANG BN BUAT SAHAJA MENJADI TAJUK PENTING TANPA MENGHIRAUKAN KISAH YANG TERJADI KEPADA MALAYSIA ??

SETAHU SAYA,SEMUA RAKYAT MALAYSIA MEMPUNYAI HAK YANG SAMA DALAM MENGETAHUI BERITA..

DAN MALAYSIAKINI ADALAH PENERAJU UTAMA..??

DAN PADA SAYA TIDAK KIRA APA SAHAJA UGAMA DI MALAYSIA PATUT DIHORMATI,

ISLAM,HINDU,KRISTIAN ATAU LAIN LAIN , SEKIRANYA KUIL DI BAKAR MALAYSIAKINI MEMBUAT ULASAN,

BAGAIMANA DENGAN VIDEO YANG SAYA BERIKAN?? QURAN DIBAKAR??

BIAR ADIL DAN SAKSAMA KERANA RAKYAT SEKARANG TAHU MENILAI.

P.S

SAYA NIE PENGUNDI BIASA..TAK PRO MANA-MANA PARTI.. YANG HANYA PERCAYA DENGAN KEBEBASAN BERSUARA YANG SELALU DILAUNGKAN…

April 4, 2008 - Posted by | MALAYSIAKINI | , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

