ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

ANDA INGIN KERJA SAMBILAN DAN MEMBANTU ORANG?

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA,

SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA MENGECAPI PENDAPATAN TAMBAHAN DENGAN BERCAKAP BENAR,TIDAK PERLU UNTUK MENERANG BENDA YANG MEMBAWA KEBAIKAN KEPADA ANDA SAHAJA.

ANDA PERLU TAHU,

ASAS M.L.M MARKETING ADALAH BERITAHU APA YANG TERBAIK YANG ANDA TAHU KEPADA ORANG SEKELILING ANDA,BUKAN APA YANG TERBAIK UNTUK ANDA.

ADAKAH ANDA HENDAK MENIPU SAUDARA ANDA MENGATAKAN PRODUK ANDA WAKILI BAIK SEMATA MATA ANDA PERLUKAN PENDAPATAN TAMBAHAN?

98% PENGEDAR M.L.M ADALAH PENGEDAR SAMBILAN, JADI TANPA MEMBUAT M.L.M ANDA TETAP BOLEH MENYARA KELUARGA ANDA. JADI DI MANAKAH PILIHAN ANDA ? MEMBERITAHU APA YANG TERBAIK UNTUK ANDA ATAU APA YANG TERBAIK UNTUK MEREKA ?

DI SINI SAYA SERTA KAN MAKLUMAT 4LIFE TRANFER FACTOR

ANDA KAJI DULU PRODUK INI, SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENCUBA ATAU MENJADI PENGEDAR PRODUK INI, SILA HUBUNGI SAYA DI

help_linemy@hotmail.com atau terus tel saya di

0163581794 /0163153132 = ibrahim winners4life

APA YANG ANDA RUGI JIKA ANDA MENDENGAR ATAU MEMBACA BLOG SAYA?

SAYA TIDAK MINTA ANDA WALAU SATU SEN DUIT ANDA, TETAPI SAYA HARAP ANDA MENYAMPAIKAN KAN ILMU YANG ANDA PELAJARI SETELAH MEMBACA BLOG SAYA KEPADA INSAN YANG MEMERLUKAN.

February 25, 2008 - Posted by | 4LIFE, artikel, BARAH, indonesia, JANTUNG, kanser, KESIHATAN, malaysia, SAKIT | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

