ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

KEPADA PESAKIT KANSER/BARAH/JANTUNG/DARAH TINGGI/PENYAKIT BERJANGKIT DAN PENGEDAR M.L.M

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA untuk bukan ISLAM.

SEBELUM ANDA MEMBACA CORETAN SAYA INI,SAYA HARAP ANDA MEMBACA DENGAN PENUH PENGERTIAN.

SILA LAWATI BLOG SAYA UNTUK ILMU KESIHATAN KHAS UNTUK ANDA SEKELUARGA.

KITA MENGHIDAPI PENYAKIT KEBANYAKKAN BUKAN DI SEBABKAN KEKUATAN IMUN SISTEM KITA MENGALAHKAN PENYAKIT,TETAPI KEKURANGAN ILMU BAGI IMUN SISTEM KITA UNTUK MENGENALI PENYAKIT. KITA BOLEH MEMPERKUATKAN SISTEM IMUN KITA,TETAPI JIKA IMUN SISTEM KITA TIDAK MENGENALI PUNCA PENYAKIT,BAGAIMANA IMUN SISTEM KITA HENDAK MELAWAN?

SILA LAWATI BLOG SAYA DI http://helplineenterprise.wordpress.co

UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT LAGI atau UNTUK MENCUBA PRODUK TRANFER FACTOR 4LIFE, BOLEH CALL SAYA DI 0163581794/0163153132 IBRAHIM winners4LIFE

BACA DENGAN KESABARAN,SAMPAIKAN DENGAN BERILMU,AMALKAN DENGAN BERKESAN,

P/S

saya hanya menyampaikan,terpulang pada anda untuk mencuba.

February 24, 2008 - Posted by | 4LIFE, BARAH, indonesia, JANTUNG, kanser, KESIHATAN, KEWANGAN, malaysia | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

