ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

TRANFER FACTOR 4life BOLEH MENGUBAH KESIHATAN ANDA DAN KEWANGAN ANDA!!

ASSALAMMUALAIKUM, DAN SELAMAT SEJAHTERA.

SEBELUM ANDA MEMBACA CORETAN SAYA,SAYA INGIN MEMOHON MAAF SEKIRANYA ANDA TERSINGGUNG, APA YANG SAYA HARAPKAN ANDA MEMBACA DENGAN PERGERTIAN BUKAN KEMARAHAN.HARAP ANDA DAPAT MELUANGKAN MASA UNTUK MEMBACA CORETAN SAYA DAN ILMU YANG SAYA PEROLEHI TENTANG KESIHATAN, SAYA TIDAK MEMINTA ANDA WALAU SATU SEN PUN,TETAPI APA YANG SAYA MINTA ANDA MEMBACA DAN SAMPAIKAN ILMU YANG ANDA BAKAL PEROLEHI KEPADA RAKAN/SAHABAT ANDA.

MUNGKIN KITA TAK BOLEH MENOLONG DENGAN DUIT,TAPI KITA BOLEH MENOLONG DENGAN ILMU.

APAKAH GUNA NYA WANG KALAU ANDA TIDAK SIHAT,APA GUNANYA SIHAT KALAU ANDA TAK BER WANG? APA GUNA NYA ILMU KALAU ANDA TAK SEBARKAN?APA GUNANYA BERUGAMA KALAU ANDA TIDAK MAHU BERAMAL?

TIDAK TAHU BAGAIMANA SAYA INGIN TERANGKAN KEPADA ANDA BAGAIMANA HEBATNYA TRANFER FACTOR , ANDA PERLU CUBA NYA SENDIRI BARU ANDA MENGETAHUI APAKAH YANG SAYA CORETKAN KENYATAAN ATAU BOHONGAN KEPADA ANDA.SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENKAJI APA ITU TRANFER FACTOR SILA KE https://helplineenterprise.wordpress.com

Skiranya anda berminat untuk mengetahui atau mencuba produk tarnfer factor 4life,

anda boleh menghubungi saya

di help_linemy@hotmail.com atau

call saya di 0163581794/0163153132

Ibrahim Ahmad 4LIFE WINNERS GROUPS

February 22, 2008 - Posted by | 4LIFE, BARAH, imun sisitem, indonesia, JANTUNG, kanser, KESIHATAN, KEWANGAN, malaysia | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

