ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

BERSAMA SELAMATKAN BANGSA MALAYSIA DAN ISLAM

ASSALAMMUALAIKUM BUAT YANG ISLAM DAN SELAMAT SEJAHTERA KEPADA YANG BUKAN ISLAM.

TUJUAN SAYA MENULIS DISINI ADALAH INGIN MEMPELAWA ANDA SEMUA DALAM PERJUANGAN MENYELAMATKAN BANGSA MALAYSIA KITA DARI KEKURANGAN ILMU PENGETAHUAN DALAM BIDANG KESIHATAN. SAYA AMAT MENGHARGAI SEKIRANYA ANDA DAPAT MELUANGKAN MASA UNTUK MEMBACA BLOG SAYA DENGAN SEPENUH KEFAHAMAN  KERANA PERKARA INI MUNGKIN BOLEH MENYELAMATKAN ORANG YANG ANDA SAYANGI.

KITA KALAH DI DALAM PEPERANGAN PENCEGAHAN PENYAKIT DAN MERAWAT SAKIT BUKAN SEBAB KEKUATAN,TETAPI OLEH KERANA KEPANDAIAN,

ADAKAH PERLU KEKUATAN JIKA TIDAK DISERTAKAN PENGETAHUAN ??

TRANFER FACTOR ADALAH ILMU PENGETAHUAN UNTUK SISTEM IMUN ANDA.

SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENCARI ILMU PENGETAHUAN, SILA BACA CORETAN SAYA DI BLOG SAYA, SAYA TIDAK BERHARAP ANDA MEMBELI ATAU MENGHUBUNGI SAYA,TETAPI SAYA AMAT BERHARAP ANDA BERKONGSI ILMU PENGETAHUAN ANDA DENGAN ORANG YANG MEMERLUKAN YANG ANDA KENAL.

REZEKI SAYA ALLAH S.W.T TENTUKAN,TETAPI ILMU YANG SAYA TAHU ADALAH BUKAN MILIK SAYA ,

INSYAALLAH ,TUJUAN MURNI ANDA BERKONGSI APA YANG ANDA TAHU AKAN DI BERKATI,

TIDAK RUGI SEANDAINYA ANDA MENYAMPAI APA YANG ANDA BACA KEPADA ORANG YANG MEMERLUKAN KERANA PERKONGSIAN ILMU TIDAK AKAN MEMYEBABKAN  ANDA JATUH MISKIN,TIDAK MENYEBAB KAN ANDA JATUH SAKIT.

SILA HUBUNGI SAYA SEKIRANYA ANDA BERMINAT UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT LAGI.

Zaidah bte Osman

016-3153132

help_linemy@hotmail.com

WINNERS GROUP

February 18, 2008 - Posted by | BARAH, indonesia, JANTUNG, kanser, KESIHATAN, malaysia, SAKIT | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

