ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

Tanggungjawap selesai.

ASSALAMMUALAIKUM,

                            

APA YANG SAYA HENDAK BENTANGKAN TELAH SAYA BENTANGKAN,SEMUA INI ADALAH PERKARA YANG BENAR,

SAYA SEBAGAI SAHABAT ANDA INGIN MEMPELAWA ANDA MENJADI RAKAN KONGSI SAYA DALAM PERNIAGAAN INI.

 

JIKALAU KITA LIHAT APA YANG 4LIFE TAWARKAN ADALAH SESUATU YANG BARU DALAM BIDANG MLM MALAYSIA.

SAYA NAMPAK PELUANG INI DAN SAYA INGIN MEMBAWA ANDA SEKELUARGA BERSAMA DI DALAM MENUJU IMPIAN KITA BERSAMA.

 

YANG PENTING ADALAH BERKERJASAMA,TIADA YANG SUKAR ANDAIKATA KITA SEMUA BERSAMA BEKERJASAMA DI DALAM MENCAPAI IMPIAN KITA,APA YANG KITA LAKUKAN ADALAH BERAMAL SAMBIL MENDAPAT KEWANGAN, INSYAALLAH.

WALAUPUN SAUDARA KITA YANG LAIN BELUM MENYEDARI DAN TIDAK INGIN MENYERTAI KITA,TAPI KITA TELAH LAKUKAN APA YANG PATUT KITA LAKUKAN SEBAGAI SEORANG SAHABAT,MENYAMPAIKAN KAN APA YANG TERBAIK YANG KITA KETAHUI,DAN SEKIRANYA DI PERKENAN OLEH YANG MAHA KUASA,TUGAS KITA AKAN DI REDHAI, AMINNN.

 

KEPADA YANG INGIN BERSAMA SAYA DALAM MENUJU KEARAH IMPIAN KITA,SAYA BERHARAP ANDA AKAN MENGHUBUNGI SAYA,DAN SAYA AKAN MENYOKONG ANDA DI DALAM SEMUA PERANCANGAN YANG AKAN KITA LAKUKAN NANTI SUPAYA KITA SEMUA AKAN MEMPUNYAI PELUANG YANG CERAH DALAM SYARIKAT 4LIFE INI.

 

KITA ADALAH APA YANG KITA FIKIRKAN,JIKA KITA INGIN BERJAYA,

KITA MESTILAH BERUSAHA DALAM MENCARI KEJAYAAN DAN KEJAYAAN ITU AKAN DATANG JIKA KITA IKHLAS DALAM MENBERITAHU SAHABAT KITA APA YANG TERBAIK KITA KETAHUI.

 

SAMPAI DISINI YANG DAPAT SAYA CORETKAN BUAT ANDA SEKELUARGA ,TANGGUNGJAWAB SAYA SEBAGAI SEORANG SAHABAT TELAH SAYA TUNAIKAN,TERPULANG PADA ANDA UNTUK MENENTUKAN TINDAKAN ANDA.

 

YANG IKHLAS,

                                                             

IBRAHIM DAN KELUARGA.    0163581794

molekul_terhebat@yahoo.com.my 

help_linemy@hotmail.com

February 13, 2008 - Posted by | malaysia | , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

