ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

KEPADA BANGSA MALAYSIA,SILA BACA ILMU KESIHATAN INI.

ASSALAMMUALAIKUM KEPADA YANG ISLAM DAN APA KHABAR KEPADA BUKAN ISLAM,

TAJUK SAYA CORETAN SAYA IALAH,KENAPA KITA DI MALAYSIA  TIDAK BERMINAT UNTUK MENCEGAH DAN LEBIH UNTUK MERAWATI PENYAKIT?

SEKIRANYA KITA SAYANG KELUARGA KITA,APA YANG PATUT KITA LAKU KAN??

MENUNGGU MEREKA SAKIT BARU KITA BERHABIS DUIT UNTUK MERAWATI MEREKA?? ATAU KITA MENHALANG SAKIT DARI MULA?

DI SINI SAYA SERTA KAN MAKLUMAT KESIHATAN YANG BAIK UNTUK ANDA SEKELUAGA,BUKAN SEBAB SAYA INGIN KEUNTUNGAN,TETAPI OLEH SEBAB TANGGUNG JAWAP SAYA SEBAGAI SEORANG ISLAM DAN SEBAGAI BANGSA MALAYSIA,BUANG KAN EGO ANDA DAN CUBA BACA APA YANG SAYA CORETKAN.

IBRAHIM

4LIFE

February 10, 2008 - Posted by | Uncategorized | , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

