ILMU KESIHATAN Weblog

ILMU KESIHATAN UNTUK BANGSA MALAYSIA DAN INDONESIA

Beramal dengan dapat duit dari 4life.

ADAKAH ANDA SENANG DITIPU?


Bagaimana kah anda jikalau saya menberitahu yang saya ini hendak menipu anda?adakah anda akan mempercayai saya?adakah anda akan mempersoalkan kan saya atau kewibawaan saya?adakah anda marah saya?Begitu juga dengan saya,


SAYA SENTIASA MEMPERSOAL KAN SESUATU YANG SAYA TIDAK PERCAYA(MLM) TETAPI DISINI SAYA TELAH MENEMUI MLM YANG MEMPUNYAI PRODUK BERKUALITI,PELAN PEMASARAN YANG BAIK DAN YANG PALING PENTING SEKALI,SAYA TIDAK MENIPU ANDA BILA MENGATA KAN BAHAWA PRODUK INI ADALAH TERBAIK DI DALAM DUNIA KESIHATAN APABILA KITA MENGHIDAPI PENYAKIT ATAU INGIN MENCEGAH PENYAKIT KERANA IA PENUH DENGAN FAKTA DUNIA SAINS,TANGGUNG JAWAP SAYA SEBAGAI SEORANG ISLAM TELAH SELESAI APABILA ANDA MEMBACA APA YANG SAYA TULIS,KERANA SAYA PERCAYA YANG PRODUK INI ADALAH TERBAIK YANG PERNAH SAYA TEMUI(UNTUK SEMBUH ADALAH KUASA TUHAN MENENTUKAN TETAPI TUHAN MEMBERI KITA AKAL UNTUK BERFIKIR) BERMINAT UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT LAGI? HUBUNGI SAYA DI

help_linemy@hotmail.com

ATAU CALL SAYA DI 0163581794/0163153132  ibrahim

lebih  info di

https://helplineenterprise.wordpress.com/2008/03/05/kenapa-4life-why-4life/

January 23, 2008 - Posted by | artikel, indonesia, KESIHATAN, malaysia | , , , , , , , , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

